بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان قطعی شد؟

  • کد خبر: ۱۸۱۲۸۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان قطعی شد؟
روزنامه المدینه عربستان اعلام کرد که پیوستن محمد صلاح به الاتحاد قطعی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد بحث حضور محمد صلاح در الاتحاد کاملا جدی است. روزنامه المدینه عربستان اعلام کرد که همه چیز نهایی شده و محمد صلاح بازیکن الاتحاد شده است.

صلاح در ترکیب لیورپول برابر نیوکاسل به میدان رفت و طبق اعلام رسانه‌های عربی بعد از این بازی، لیورپول را به مقصد دوبی ترک خواهد کرد تا در آزمایش‌های پزشکی الاتحاد شرکت کند.

باشگاه الاتحاد برای جذب محمد صلاح حاضر است که سالی ۱۰۰ میلیون یورو دستمزد به او پرداخت کند و رقم ۱۲۰ میلیون یورو هم به لیورپول برای دریافت رضایتنامه او بپردازد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->